Serwis rolnikon.pl jest pełen bugów i rozwiązań, które nie działają tak, jak powinny. Przykłady:
-nie działa (od dwóch dni) w przeglądarce Mozilla Firefox,
-za każdym razem, kiedy włączamy listę pól albo dokonujemy na niej zmian musimy czekać na dwukrotne (!) załadowanie mapy (w zbliżeniu i całościowo), ponadto lista pól z dalszych niż pierwsza stron po każdej zmianie wraca na stronę pierwszą,
-po edycji danych dot. wcześniej wpisanego pola strona podjeżdża do góry w zupełnie niewiadomym celu, gdyż tabelka do zmian (której zawartości i ilości zakładek nie da się edytować) pozostaje na dole i z każdym przełączeniem trzeba przesuwać suwakiem i szukać tabeli na powrót,
-strona nie działa wprost proporcjonalnie do szybkości łącza - nawet z dużymi prędkościami przesyłu danych na mapę trzeba czekać ok. minuty, a przecież bez niej w całym serwisie ani rusz.
edytuj post
-
1 głosZagłosuj
Strona techniczna
błąd
anonim 2015-07-17 11:09
Odpowiedź główna Witamy serdecznie,
bardzo dziękujemy za uwagi i sugestie.
RolnikON jest cały czas rozwijany i modyfikowany w dużej mierze na życzenie naszych użytkowników. Niektóre modyfikacje wymagają pewnych usprawnień w czasie i bardzo dziękujemy za zwrócenie na nie uwagi.
Będziemy bardzo wdzięczni za dodatkowe informacje na temat problemu z działaniem systemu w Mozilli. Systematycznie testujemy program na wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach i na ten moment nie odnotowaliśmy problemów z działaniem na Mozilli.
Jeśli natomiast chodzi o działanie map, to niestety nie na wszystko mamy tu pełen wpływ z uwagi na wykorzystanie map zewnętrznego dostawcy. Stale pracujemy nad optymalizacją systemu, więc Pańskie uwagi na pewno będą tu bardzo przydatne i wykorzystamy je w miarę możliwości.
Przechodzenie widoku na górę strony, to modyfikacja wprowadzona kilka dni temu na prośbę użytkownika i w tym momencie pracujemy nad jej udoskonaleniem. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie uda się nam rozwiązać ten problem, który występuje w kilku przypadkach wyskakujących okienek.
Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas na skontaktowanie się z nami i będziemy również bardzo wdzięczni za doprecyzowanie informacji na temat problemów w przeglądarce Mozilla.
W razie jakichkolwiek dalszych sugestii pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
Zespół RolnikONa -
- Kto głosował
-
- + 1 anonim
-
Odpowiedź główna Witamy ponownie,
jest nam bardzo miło poinformować, że problem z przejeżdżaniem widoku na samą górę strony został już rozwiązany. Prosimy o odświeżenie przeglądarki (ctrl+r) będąc na stronie RolnikONa.
Obecnie działa to w ten sposób, że widok jest zawsze dostosowywany do miejsca, w którym wyskoczy dane okienko.
Pozdrawiamy,
Zespół RolnikONa2015-07-17 12:43 -
luzak999
Dziękuję za rozwiązanie tego problemu, Mozilla też już działa, odnotowałem wczoraj (po porannej awarii, kiedy ten nie działał nigdzie) komunikat "It works...", ale teraz już w porządku ;) .
Co do mapy - wiem, że zależy to od Google, ale ich mapy w oknie obok działają szybko, tak samo jak mapa w Waszym serwisie, chodzi mi tylko o to, żeby za każdym razem nie musiała tak długo startować, albo, żeby dodać do niej opcję wyłączenia, bądź żeby jej ładowanie nie przeszkadzało w używaniu strony.
P. S. Dziękuję za tak szybką odpowiedź.2015-07-17 14:15
bardzo dziękujemy za uwagi i sugestie.
RolnikON jest cały czas rozwijany i modyfikowany w dużej mierze na życzenie naszych użytkowników. Niektóre modyfikacje wymagają pewnych usprawnień w czasie i bardzo dziękujemy za zwrócenie na nie uwagi.
Będziemy bardzo wdzięczni za dodatkowe informacje na temat problemu z działaniem systemu w Mozilli. Systematycznie testujemy program na wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach i na ten moment nie odnotowaliśmy problemów z działaniem na Mozilli.
Jeśli natomiast chodzi o działanie map, to niestety nie na wszystko mamy tu pełen wpływ z uwagi na wykorzystanie map zewnętrznego dostawcy. Stale pracujemy nad optymalizacją systemu, więc Pańskie uwagi na pewno będą tu bardzo przydatne i wykorzystamy je w miarę możliwości.
Przechodzenie widoku na górę strony, to modyfikacja wprowadzona kilka dni temu na prośbę użytkownika i w tym momencie pracujemy nad jej udoskonaleniem. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie uda się nam rozwiązać ten problem, który występuje w kilku przypadkach wyskakujących okienek.
Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas na skontaktowanie się z nami i będziemy również bardzo wdzięczni za doprecyzowanie informacji na temat problemów w przeglądarce Mozilla.
W razie jakichkolwiek dalszych sugestii pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
Zespół RolnikONa